Öyle çabuk geçiyor ki günler .
Hele sen de bir bak hayatına .
Daha dün doğmuşuz sanki.
Yeni okula başlamışız,
Yeni sevmişiz .
Öyle çabuk geçiyor ki günler .
Hele sen de bir bak hayatına .
Yarın bitecek sanki her şey .
Yarın ölecek gibiyiz.
Daha doymamışız yaşamasına .
Günlerimiz dün bir , bugün iki .
Sakın bir şey bırakma yarına .
Yarın yok ki .
" şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum . Ayağını bir çam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu . Acı , insanın birlikte ölmesi gereken şeydi .kollarda , başta en ufak güç bırakmayan , yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi "
" daha çok anlat " dedim
" hoşuna gidiyor mu ? "
" çok elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum ."
" bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz ?
" gider gibi yaparız "