Hatice Ş.

Hatice Ş.
@Khadice__
Ve duygu seline kapildim oysa ..

Hatice Ş.

@Khadice__
·
Evet,zaten bize hüzün yakışır .yüzümüze de duruşumuza da ,edebimize de en çok hüzün yakışır .Böyle hüzünlü bir başına insanları incitmeyi ,kırmayı çok seviyor insanlar .Olsun diyorum ince düşünen insanlar incinir hep .
Sayfa 24
İnsan ve Duygular
Reklam
Evet,zaten bize hüzün yakışır .yüzümüze de duruşumuza da ,edebimize de en çok hüzün yakışır .Böyle hüzünlü bir başına insanları incitmeyi ,kırmayı çok seviyor insanlar .Olsun diyorum ince düşünen insanlar incinir hep .
Sayfa 24
İnsan ve Duygular

Hatice Ş.

, 1000Kitap'a katıldı.