Demir

Demir
iki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak diğeri okumak için..
hepimizde miyopluk var, bir tek kendi içimize bakarken kurtuluruz bundan.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kanımca, çoğu insan hayatı çekilmez bir çocuk gibi görmüştür, kafalarını dinlemek için dört gözle yatmasını bekledikleri bir çocuk.
Sayfa 167·Kitabı okudu
Edebiyat
en çok anlamak yoruyor bizi, yaşamak düşünmemektir.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Edebiyat
dün hissedileni bugün de hissetmek, hissetmek değil, dün hissedilmiş olanı bugün anımsamaktır yalnızca
Sayfa 143·Kitabı okudu
Edebiyat
kendim olma tarzımla bile bir başkasıyım
Sayfa 142·Kitabı okudu
Edebiyat