Ben bu kitapla alakalı kötü bir şey söyleyemiyorum çünkü okurken bana aşırı safe place hissettirdi. Yani okurken burnuma o deniz kokusu geldi sanki. Kitap çok iyiydi. Hem romantizm hem arkadaş grubu hem olay örgüsü. İnce olması da iyi olmuş çünkü beni genellikle 300-400 sayfalık romantizm kitapları belli bir yerden sonra sıkar. Bu kitabı okurken de böyle birşey yaşamadım çok güzeldi diyecek bir şeyim yok. Colleen HooverHer Kalp Kırılır
Her Kalp KırılırColleen Hoover · Ephesus Yayınları · 20213,963 okunma
Ben genelde bir seride 1. Kitabı değil de devam kitaplarını daha çok severim. Bu kitap da öyle oldu. Bu kitapla alakalı tek hayal kırıklığım ince ve kısa olmasıydı. Keşke daha uzun olsaydı da karakterlerle daha fazla vakit geçirebilseydik. Kitap çok iyiydi.
~Spoiiii
Sonuyla da hüngür hüngür ağlattı ama olsun. Sadece keşke malum sondan önce malum ikilimizi daha çok görseydik. Onları çok özleyeceğim.~
Her neyse kitap 1. Kitaptan çok daha akıcıydı ve tüm soru işaretlerini giderdi. Selin Solaris