Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
Güzel gidiyor.Mangakanın sayfaların kenarlarına yazdığı notlar ayrı bir eğlence katıyor.Serinin hepsini okumak istiyorum.Umarım yeterli vakti bulabilirim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk cilde göre kesinlikle daha iyi.Olaylar çok heyecanlı ilerledi sonu hem klasik hemde farklıydı ve tabiki hüzün de vardı.Okuduğum için mutlu olduğum serilerden diyebilirim kesinlikle.
Sağlam bir başlangıç yaptı diyebilirim.Çizimler genel olarak hoşuma gitti.2.cildi şimdiden merak ettim diyebilirim.Ama tabiki mükemmel diyemem biraz beklenilen bir olay örgüsü var gibi yinede saran bir manga olduğunu düşünüyorum.