Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
İlk çıktığı zamanlarda animesini izlemiştim.Şahsen insan +Yaratık ilişkisi olan seriler pek benlik değil normalde ama bu seride romantizmden fazlası var.sırf 1 ciltte bile baya olay oldu ve kendini çok rahat okutturdu.Tek sorun bu ikilinin romantik ilişkisi hoşuma gitmiyor ve bunun pedoluga girdiğini düşünüyorum.Aralarında baba kız ilişkisi olsa daha hoşuma gidecek bir seri olurdu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanların çoğu bu ciltte koudan nefret etti ancak ben nefret edecek bir şey göremiyorum.Onunda psikolojini anlamaya çalışmaniz gerek.Küçük yaşta çok şey yaşamış biri oda.Futaba umarım mutlu olur.Yeni gelen kız karakterden nefret etmedim yaşadığı zor ama sevmedimde kouyu kullanmak oluyor bu.
Futaba umarım vazgeçmez.Bir seyler olacağı belli.Yeni erkek karakter de aslında tatlı ama kouyu tercih ederim.Okul atmosferini okumak heyecan vericiydi.