Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
Birbirleri ile ilişkileri çok tatlı.Futabanın elinden geldiğini yapmasını ve pes etmemesini seviyorum.O kesinlikle çok iyi bir kız!!!Koudaki gelişim beni mutlu etti umarım böyle devam ederler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ay ay ay yerimde duramadim okurken son bir cilt okuyayım bırakırım demiştim ama olmadı kesinlikle devam etmem gerekiyor.Mangakanın çizimleride çok gelişti.
Çok heyecanlı gidiyor diyebilirim.Karakterlerin gelişimleri mükemmel.Sonunda biraz biraz kendilerini birbirlerine açıyorlar.Bu anları okurken onlardan daha heyecanlanıyorum diyebilirim.