Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
Olaylar, değişimler, arkadaşlıklar... hepsi çok güzel ve huzurlu hissettiriyor.Adı gibi tam bir gençlik yolculuğu diyebilirim.Karakterlerin gelişimini görmeyi çok seviyorum ve bu seride baya görücez gibi
Mükemmeldi.İlk cilt olmasına rağmen hemen seriye ısındım ve okuma isteğim arttı.Umarım devamında da bu şekilde devam eder.Karakterler de çok tatlı geldi gözüme
Güzel bir seri gerçekten ama burdan sonrası saçma olacak.Animesini izlemiş biri olarak 7.ciltten sonrasını boş buluyorum.Bosuna uzatılmış bir seri.7.cildi son cilt olup daha güzel bir son yapılabilirdi.