Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
Güzeldi.şaşırtıcı yerleri vardı.Vatan aşkı ile gerçek aşkı güzelce harmanlayıp okuyucuya sunmuş.Biraz yazım tarzı beni sıktı ama fena değil.Tiyatro olarak izlemek isterdim o şekilde gerçekten çok beğeneceğimi düşünüyorum.
Yine aşırı aşırı harika bir manga ile beraberiz.Bu seri benim için çok özel nedense.Ama çok fazla üzücü olay var ki kalbim buna dayanabilir mi emin değilim.Sevdiğiniz karakterlerin ölmesine hazırlanmalısınız bu seriyi okurken.Hikayesi,karakterleri herşeyi çok güzel.Şansınız varsa kesinlikle okuyun.
Herkesin bu seriyi okuması,izlemesi gerekiyor.O kadar güzel yazılmış ki...Romantik komedinin Cidden şahı bir seri.Çizimler,olaylar sizi alıp bambaşka bir yere götürüyor.Manga severlerin bu seriyi seveceğinden eminim.