Kim veya ne olmak istemiyorum.Kiariki sadece zihnimdeki sınırsızlığa,zihnimdeki sınırsızlıkta sadece kiarikiye ait.Kiariki sadece kendi gerçeğini bulmak istiyor...
Ön yargılı yaklaştığım ama bir yandanda merak ettiğim bir seriydi ve şunu söyleyebilirim ki harikaydı.Okurken çok güldüm,beni çok eğlendirdi.Yazılma zamanına fln bakarak böyle harika ve eğlenceli bir seri çıkması şaşırtıcı kesinlikle öneririm.Kötü yorum yapanlara aldırış etmeyin derim.
Bu cildi öbürlerine göre daha çok sevdim.Kanameyi seviyor muyum soğuyor muyum emin değilim?Başrole değer veriyor gibi ama bir yandanda vermiyor gibi.Asil vampir kızın geçmişini öğrenmek istiyorum aynı şekilde kanameninde.
Spoi olmasın ama zeronun tanıdığı yeni gelen kişiye aşırı sinir oldum.Bir insan nasıl böyle bir şey yapabilir anlamıyorum.
Her zamanki gibi harika bir cilt.Genel olarak beğendim.Zeroya üzülüyorum açıkçası çocuk her konudan kaybetmiş hayatında.Kaname çok gizemli onun asıl hikâyesini görmek istiyorum.