Kigikos

Kigikos
@Kigikos
Kalbim o kadar acıyor ki... Yaşamak gelmiyor içimden. Neden diye soruyorum kendime. Öfken onlara mi kendine mi? Ne önemi var ki?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasılım? Yaşıyorum. En azından hayati fonksiyonlarımı devam ettiriyorum. Sürüklenip gidiyorum parça parça dökülerek. Tutamıyorum içimde haykırmak istiyorum bu birikmişliği ama korkuyorum. Çok şey söylemek istiyorum insanlara ama ben anlatamam ki onlara kendimi. Çok öfkeliyim başta kendime, affedemiyorum. Kendimden ne çok ödün vermişim. Kurtulmaya çalışıyorum bu mutsuzluktan lakin başaramayabilirim.
Edebiyat
Hala gözlerimi kırpmamın, nefes almamın nedeni kendim için mi? Yoksa sadece sürükleniyor muyum? -Kim Jonghyun
Edebiyat
"Bir şey ne kadar zor olursa olsun, insanların tahammül edemediği tek şey var; gece yalnızlığı." -Kim Jonghyun
Edebiyat