Kigikos

Kigikos
@Kigikos
Artık beni kimse yalnız bırakamaz
Sayfa 31
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben istemedim canımın her gün, Parça parça kopmasını.
Sayfa 72
Şiir
Kalbim o kadar acıyor ki... Yaşamak gelmiyor içimden. Neden diye soruyorum kendime. Öfken onlara mi kendine mi? Ne önemi var ki?
Edebiyat
Nasılım? Yaşıyorum. En azından hayati fonksiyonlarımı devam ettiriyorum. Sürüklenip gidiyorum parça parça dökülerek. Tutamıyorum içimde haykırmak istiyorum bu birikmişliği ama korkuyorum. Çok şey söylemek istiyorum insanlara ama ben anlatamam ki onlara kendimi. Çok öfkeliyim başta kendime, affedemiyorum. Kendimden ne çok ödün vermişim. Kurtulmaya çalışıyorum bu mutsuzluktan lakin başaramayabilirim.
Edebiyat
Hayallerimizi, hayatımızda olmayan insanlarla paylaştık. Sorun bu.
Şiir