Nasılım? Yaşıyorum. En azından hayati fonksiyonlarımı devam ettiriyorum. Sürüklenip gidiyorum parça parça dökülerek.
Tutamıyorum içimde haykırmak istiyorum bu birikmişliği ama korkuyorum. Çok şey söylemek istiyorum insanlara ama ben anlatamam ki onlara kendimi. Çok öfkeliyim başta kendime, affedemiyorum.
Kendimden ne çok ödün vermişim. Kurtulmaya çalışıyorum bu mutsuzluktan lakin başaramayabilirim.