Leyla

Puan vermedi·256 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Bu kitabı okuduğum dönemlerde hastanede kalıyordum.. Bana o kadar çok tanıdık geldi ki karakter ,ortaktı hemen hemen duygularımız ..''Bu arada bu kelimeden nefret ediyorum; özürlü'' Benim için duygusal anlamda motive edici bir kitaptı. Kitap küçük bir kızın hastalık sürecinin sosyal yaşantısını , içsel ruh halini nasıl etkilediğini anlatıyor. Güzel ve anlaşılır bir kitap ,baya akıcı.. Yalnız tek sevemediğim tarafı wattpad tadı veriyor biraz ,onun dışında güzel =), tabi bunlar benim düşüncelerim ..''
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'' Sonsuza dek çocuk kalmak bazılarının sandığı kadar güzel değildir..''
Sayfa 96·Kitabı okudu
''Müzik çok güçlüdür genç arkadaşlarım ,dedi .''Bizi anılarımıza götürür. Ruh halimizi etkiler ve karşılaştığımız problemlere karşı alacağımız tavrı belirler..
Sayfa 87·Kitabı okudu
''Bu arada bu kelimeden nefret ediyorum ; özürlü !''
Sayfa 37·Kitabı okudu
''Zamanla anılarınız da canlılığını yitirecektir .''
Sayfa 26·Kitabı okudu