Bu gece oturup okumayacağını bile bile sana yazmak istiyorum. Kendimi anlatmak istiyorum sana mesela. Dinler misin beni? Neyse boş ver sen beni. Ben sana seni anlatayım bu gece. Neyimi anlatacaksın diye sorarsan seni ne kadar çok sevdiğimi anlatacağım sana. Sensizken seni satırlarda nasıl yaşattığımı ya da seni ne kadar çok özlediğimi. Sahi umurunda mı benim sana anlatacaklarım? Bir gün şayet bir gün dinlemek ister misin kendini benden? Anlatmamı ister misin seni ne kadar çok sevdiğimi. Utangaç benliğime, kızaran yanaklarıma inat cesurca anlatabilirim seni ne kadar çok sevdiğimi sana. Leylası utanmazken mecnununa aşkını haykırmaya bir leyla olamam belki ama duyarsın sesimden ne kadar sevildiğini. Unutma ki zor değildir aşk sevdasını kalemle dans ettirebilenler için. Çünkü ben sana haykıramadığım sevgimi bir bir satırlarda yaşatırken fon müziği misali gecenin sessizliğini kullanıyorum. Unutma ağır değildir sevdalar gerçekten sevenler için. Aşk kavuşmak değildir her zaman. Önemli olan kavuşabildiğin değil, kavuşamadığın aşkı yazmaktır satırlara.Kolaydır sevdayı el eleyken yaşatmak. Aslolan onsuzken hayallerine ihanet etmeden sevebilmektir gecenin koynunda,yüreğinin derinliklerinde yaşattığın adamı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖