Kitaplar hakkında en çok üzüldüğüm iki şey var;
birincisi, hayatım boyunca ne kadar okursam okuyayım, bir kitaba ne kadar geç kalırsam kalayım. Kendi içimde okunacak güzel ve nadide kitapların listesi hiç bitmeyecek.
ikincisi, bir kitabın yazılış hikayesini düşünürken aslında çoğunluğun bir kitabı yazmakla yaşamanın farklı şeyler olduğunu anlayamayacak olması..