acaba bu konuda yalnız mıyım ?
ne vakit ara verdiğim kitaplara iyice gömülsem içimde bir başka yüreğin sıcaklığına ihtiyaç duyuyorum. anlamsız bir şekilde bir umut doğuyor ve bununla birlikte birilerine sarılma isteği oluşuyor. bilmiyorum, galiba varoluşsal ağrıların diğer etkisi..