Çünki ben şuna inandım ki, anlamsız insan yaşantısı yoktur ve her yaşantı incelenmeye değer, evet hatta şunu da söylemeli ki, olumsuz bile olsa, bu anlattığım tuhaf dünyadan bazı temel sonuçlara varılabilir.
Bedenimize ve ruhumuza yansıyan tüm yaralar tek ve evrensel bir kaynaktan, sevgisizlikten fışkırıyor; onun tırmıkları, kesikleri, aşındırmaları zaman içinde iyileşeceklerine yaraya dönüşüyor, iltihaplanıyor ve kuşaktan kuşağa daha kötüleşiyor.