S u d e

Annem, yasın her şeyden umut silinmiş gibi hissettirebildiğini söylemişti. Amaçsız hissettirebildiğini.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam
Bir hayale sahip olmadan yaşanan yaşam... Gözyaşları olmadan yaşanan yaşam kadar ruhsuz olurdu..
Sayfa 241·Kitabı okudu
"Herkes anı yaşa der ya. Söylemesi kolay, anı yaşamak ne demek ki? Esasen anı yaşamak, şu anda yaptığımız şeye tüm kalbimizi vermemiz demektir. Nefes alırken sadece soluğumuza, yürürken sadece adım atmaya, koşarken sadece koşmaya odaklanmak demektir. Her seferinde tek bir şeye odaklanmak yani. Geçmişi ve geleceği unutmak." "Ya..." "İçinde olduğu anı yaşayan kişinin tutumu hayata karşı olgun bir tutumdur."
Sayfa 220·Kitabı okudu
"...Denemelisiniz ki pişmanlık duymayasınız."
Sayfa 195·Kitabı okudu
"... Duygu dediğimiz şey değişime uğrar, dolayısıyla aynı durum için bugün mutlu olurken ertesi gün mutsuz olabiliriz. Mesela bugün ayva çayı içerken ne kadar mutlu hissedersek hissedelim, yarın yine ayva çayı içerken hiçbir keyif alamayabiliriz. Bu tür bir mutluluk cezp edici değildi. Bu yüzden, mutluluğumuzu yaşamımızdaki başarılar kararlaştırıyorsa, bu fikri hayata geçirmenin denemeye değer olabileceğini düşünmüştüm..."
Sayfa 186·Kitabı okudu
Reklam