Feyza Işık

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ayrılık vakti gelip çattı, hepimiz kendi yolumuza gidiyoruz. Ben ölmeye, sizse yaşamaya. Hangisinin daha iyi olduğunu ancak Tanrı bilir. (Eflatun)
Sayfa 349·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Oderint dum metuant " Bizden korktukları sürece bırakın bizden nefret etsinler"