Kesinlikle aşırı beğendim. Tam benim tarzım olan bir kitap. Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan.
Tamam kesin sonu böyle bitecek dediğim anda ters köşe bir son ile karşılaştım. Yazar okuyucusunu şaşırtmayı çok iyi biliyor.
Alzheimer hastalığına yakalanan eski bir seri katilin güncesi.
Aslında okurken işlediği cinayetlerin içeriklerinden daha çok bahsetmesini bekledim sadece eleştirim bu olabilir. Onun dışında harikaydı.
Kitabın sonundaki karekod ile her hafta bir kitap tavsiyesi uygulaması da hoşuma gitti :)
Kesinlikle tavsiye ederim.
Keyifli okumalar diliyorum :)