Bir veli anlatmıştı.Öğretmen uslu durduğu için bir çocuğa çikolata vermiş. Başka bir çocuk da ben de uslu durmuştum ama öğretmen bana çikolata vermedi diyerek tam 2 saat ağlamış. O kadar ki annesi öğretmeni aramak durumunda kalmış. Öğretmen ertesi gün o çocuğa da çikolata vermiş. Başka bir çocuk çok kitap okuyormuş ama okuduğu kitaplar kalınmış. Öğretmen de en çok kitap okuyan başka bir çocuğa ödül vermiş.Kitap okumayı seven çocuk da ödül alamadım diye ağlamış ve çok sevdiği kitap okumayı bırakmış.