Nankör insanoğlu gözü aç doymak bilmeyen gözleri ve nefsi.. Hiç ölmeyecek mişiz gibi yaşadık yaşıyoruz asırlar boyu.. Yaşadıklarımızdan ders almadık. Hep kendimizi haklı gördük kul hakkı yedik üstüne acı kahve içtik, yetmedi şifonu öyle bir çektik ki kimisi aç yattı uyuyamadı, kimisi çok yedi sığınamadı istifra etti. Ben içimden gelenleri yazıyorum. Dünyadaki insanların çocukların hiçbiri yatağa aç yatmasın. Bencil olmayalım bu hayatta. Keşke insanoğlu kendine gelse rüyadan uyansa, dese ki artık fakir insan diye birşey yok, zengin insan diye de birşey yok. Herkes eşit olmadı. Bir tane evi ve arabası olanın ikinci bir evi ve arabası olmamalı. Herşeyin fazlası zarardır ama dünyamızda bu fazlalığın zararını çocuklar açıkla sınanıyor, hayvanlar öldürülüp derilerinden kürk ve mont yapıp gururla giyiyoruz. Her zaman dediğim gibi aşağalık insanoğlu herşeye alışıyor bu düzene de alıştı. İsyanım dünyaya. Eşitlik adalet ve özgürlükten yanayım. Sınırları olmayan bir dünyadan yanayım..
Sercan DURMAZ
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanoğlunun bu dünyadaki amacı nedir ki, ye iç yat düzen kur, düzeni yok et, yan gel yat mı? Siz bir hayvan grubunun başka bir hayvan grubuna savaş açtığını gördünüz mü? Yada bir hayvanın burası benim ülkem ve bu da benim sınırım ülkeme gelirken izin alacaksın dediğini gördünüz mü? Nedir bu ötekileştirme anlamadım gitti. Bu sınırlar niye var. Dünya hepimizin değil mi? Bir kuş doğudan batıya uçarken pasaport vize isteniyor mu da biz insanoğlu olarak bunu ön görüyoruz. Kaldırın sınırları herkes özgür olsun herkes istediği yerde yaşasın. Yasalar kanunlar bütün insanlar için geçerli olsun ayrım ve etnik köken olmadan sen ben ötekileştirme olmadan..
Sercan