{Hanbeli}
Okumayı zevk değil akîde meselesi görenlerdenim. Kur’ân ve Sünnet merkezli okur ve yazarım. Kalemim süs için değil; hakkı ayırmak, bâtılı teşhir etmek içindir. Popülere değil, hak olana meylim var.
Çok büyük hayaller kurmadık aslında…
Bir ömrü aynı soyadının gölgesinde geçirmekti niyetimiz.
Gönlümüzü koyduk, Duâ'mızı ettik; gerisini "ol derse olur" diye Rabbimizin takdirine bıraktık.
Yeni insanlara yeniden güven kurma isteğim kalmadı; çünkü insanı en çok yoran, yanılma ihtimalinin yüksek olmasi.
Yeni bir kitap açmak ise daha sade… En azından niyet gizli değil, kelime sabit; neyse o.