'Hayat bize hep aynı şeyi öğretiyor, "mükemmel biri yok."
ve, en maceraperest olanlarımız, en gözü karalarımız, en çılgınlarımız şöyle diyor:
"biri var ve ben onu bulacağım."
ve, o zaman bir ses bize diyor ki:
"sen mükemmel değilsen başkası niye olsun?"
ve, o zaman biz diyoruz ki:
"ben mükemmel olsaydım, mükemmel birini niye arayacaktım?"
hepimiz kendimizde olmayanı arıyoruz.
ve, hepimiz ancak kendimizde olanı buluyoruz.
yaralanıyor ve yaralıyoruz.'
'Hayatımıza alevli galaksiler gibi ışıklar içinde giren nice insan, çarptığı yeri kanatan, ateşini kaybetmiş bir taşa dönmedi mi ?'
'İşlediğimiz günahlar değil mi, bizi başkalarının günahkârlığına inandıran?'
İçimizde Bir YerAhmet Altan · Everest Yayınları · 20134,270 okunma