Ne çok sey ister hale geldik hayattan , başkalarının hayatlarına bakıp bakıp elimizde olanlar değersiz görünmeye , flulaşmaya başladı adeta..O ışıltılı, o imkansız görünenlere bir sahip olsak ne çok mutlu olucaz değil mi?
Ne zaman az eşya az insan demeye başlarsak ne zaman niteliğin nicelikten daha anlamlı olduğuna inanırsak işte o zaman gerçek manada büyümüşüz demektir.🎯
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖