Zaten bütün yaratıklar görselerdi, duysalardı savaşı, bütün yaratıklar duyabilselerdi savaş çığlıklarını bu dünyada savaş olmazdı.Savaşın igrençliği bilinmeyen bir şeydir de.. Savaşın kötülüğü saklanan bir şeydir de , yaratıklar onun için kabul edebiliyorlar savaşı.
Bir umut gizliymiş her daim , yaşayanlar için..
Kırılmak, kötü bir şey gibi görünür insana çoğu kez .Lakin kırılan bir dal; yeşermeye, tekrardan filizlenmeye gebedir.Kütükler yeşeremez mesela çünkü kurumuştur, onun için yaşam sona ermiştir.
İnsan da kırılır o dallar gibi doğanın kanunu işler her yaratılan için.Kırıldığımız yerden daha çok güçlenmeye yeni başlangıçlara..🖖