Zaten bütün yaratıklar görselerdi, duysalardı savaşı, bütün yaratıklar duyabilselerdi savaş çığlıklarını bu dünyada savaş olmazdı.Savaşın igrençliği bilinmeyen bir şeydir de.. Savaşın kötülüğü saklanan bir şeydir de , yaratıklar onun için kabul edebiliyorlar savaşı.
Bir umut gizliymiş her daim , yaşayanlar için..
Kırılmak, kötü bir şey gibi görünür insana çoğu kez .Lakin kırılan bir dal; yeşermeye, tekrardan filizlenmeye gebedir.Kütükler yeşeremez mesela çünkü kurumuştur, onun için yaşam sona ermiştir.
İnsan da kırılır o dallar gibi doğanın kanunu işler her yaratılan için.Kırıldığımız yerden daha çok güçlenmeye yeni başlangıçlara..🖖
Koca bir yıla ne çok şey sığmış...On iki kitap, bilmediğim, tanımadığım yerlere ayak izlerimi bırakma, dört tiyatro gösterisi, yeni arkadaşlıklar, yeni anılar, kayıplar, kazanımlar ve daha neler neler...
🍂
Bir yandan hayatımda, taşların yerine oturduğu hem de hayatımı alt üst edebilecek etkide zorlukların yaşandığı bir yıl oldu . Tüm bunlarla baş etmeye çalışma, insan ilişkilerini oturtmaya sınır kavramını hayatıma yerleştirme çabası.. Kirmamaya çalışırken kırılma , gereksiz fedakarlıklar ve mentalimi ayakta tutma çabası 🙃
Vee her şeye, herkese rağmen yeni bir yılı umutla bekleyişim...🦋🎉🎁🎁🎁🎁🎁🎁