Fatımanur Yalçın

Fatımanur Yalçın
@Kitap_kurdu27
Sakın bir şey bırakma yarına,yarın yokki!.. ÖZDEMİR ASAF
Artık yanlış seçimlerin, giden sevgililerin, yanlış zamanda sevilen doğru kişilerin, doğru zamanlarda sevilen yanlış insanların, değerini kaybettikten sonra anlayan ,yüreğine taş oturanların ardından ağlanmayı, sızlanmaya ve ah etmeyi bırakmıştım. Herkes aşkını kendi yalnızlığı ve sessizliği içinde yaşıyordu. Kendimize ait sevdalar bazen serkeş asi ve kontrolsüz ,bazen de sakin ve hüzünlü bir hale bürünüyordu.
Reklam
Şimdi artık önümde tek bir engel kalmıştı; kendim. İnsan kendini tüm güçlüklere rağmen aşabilir miydi?
Yaşamak