Kesinlikle tavsiye ediyorum, kitabı gerçekte okudum ve o kadar güzel ki. Yaklaşık 2 yıl oluyor okuyalı. Ama etkisi hala üzerimde. Bence alın ve okuyun. Kitap bela mıknatısı bir kızın yeni bir okula gelmesiyle başlıyor. Mahşerin dört atlısının hikayesini anlatıyor. Okumanızı öneririm. Yazarın yazım dili zaten ayrı bir güzel. Umarım okuyup beğenirsiniz.