'Bir kitap bir insanın hayatına ne kadar dokunabilir' sorusunun cevabını bu kitabı bitirdiğinizde rahatlıkla bulabilirsiniz. Her cümlesini okurken sonunun hic bitmesini istemedigim bir yolculukta gibi hissettim kendimi. Ama bir yandan da o yolculuk sonunda kavuşacağımı umut ettiğim güzellikleri düşünüp bir an önce bitmesini istedim... Bir yolculuk insana ne kadar çok şey ogretebiliyormus sonunda bunu anladım. Bu benim hayatımın en güzel yolculuğu oldu. Bitirdikten sonra gerçek anlamdaki kendimle yeniden tanıştım ve şu an hayata çok daha farklı bir pencereden bakıyorum. Daha pozitif, daha anlayışlı ve kesinlikle on yargısız...