Biri karanlık, biri aydınlık. Biri hep orda, birinin belli saatleri var. Ve biri olmadan diğeri asla görünemiyor. Ay geceye muhtaç, eğer gece yüce, kutsal ve büyük. Gece, ay olmasa bile herkes tarafindan fark ediliyor ama buna rağmen gece, ayın kendisinde olmasına, karanlığını bölmesine izin veriyor. Çünkü gece aya âşık, insanlarda böyle, kendilerine muhtaç olan insanlara âşık oluyor. Gecenin sadece karanlığa ihtiyacı var, ay ışığına değil... Ama ay öyle değil, ay geceye muhtaç, Gece ise ona âşık...
Arkadaşlar herkes en yakınında olan kitaptan bir alıntı paylaşabilir mi lütfen ? Maksat hem başka kitapların içerikleri hakkında bir fikrimiz olur, bide can sıkıntısı var tabi ondan da paylaşırsanız sevinirim :)
“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”
"Kadınların sizi reddetme hakkı olduğunu öğreneceksiniz. Her istediğinizde sahip olamayacağınızı öğreneceksiniz. Kadınların size ait olmadığını öğreneceksiniz. Her kadının istediği gibi yaşama hakkı olduğunu öğreneceksiniz. Zorla veya isteyerek, insan olmayı öğ-re-ne-cek-si-niz!!"