Ecrimm

Ecrimm
@Kitap_sevre
“Ámate a ti mismo primero, deja lo demás para después.” x.com/zxmxmkdfc?s=21 zaqa.net/Kulanik
“Nefes almak mı zor yoksa o nefesi sana zehir etikleri için mi zor ?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Azer bülbül”
“ Aşkımız erdi bahara Kışı bitti Yazı kaldı kapandı yıllanmış yara Çoğu bitti azı kaldı.”
Müzik
Çelik
" gel yarim ol ,sevdalım ol sultanım ol , fermanım ol dertlerimin dermanı ol hercai. "
Müzik
"Onsra"
Aşk mı bir daha asla…