Ecrimm

Ecrimm
@Kitap_sevre
“Ámate a ti mismo primero, deja lo demás para después.” x.com/zxmxmkdfc?s=21 zaqa.net/Kulanik
fransız kafka
“ seni seviyorum demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; “ kanadından öpüyorum,kalbimin kuşu.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cemal Süreyya
dokunulmasada, gorulmesede nedensiz...sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin..gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık o kadar kalbimdesinki..gözlerinin..gözlerinin kahvesinden koy ömrüme..kırk yılın hatırına "SEN" kalayım...sevmeek..ne uzun kelime şimdi açsam pencereyide beklesem..sen gelsen..olmaz ya hani geliversen..hiç bir şey sormasan..hiç bir şey söylemesen..sussan..sussam..sussak..
Şiir
Victor Hugo
“İtiraf edeyim,hâlâ umutluydum… Şimdi Tanrı’ya şükür, Hiç umudum kalmadı.”
Sayfa 33·Kitabı okudu
Geceleri yatağa uzanırım ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
“beni hiç tanımamiş olan sana..... Beni hiç tanımayan, benimse daima sevdiğim senden başka hiç kimsen kalmadı...”