dokunulmasada, gorulmesede nedensiz...sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin..gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık o kadar kalbimdesinki..gözlerinin..gözlerinin kahvesinden koy ömrüme..kırk yılın hatırına "SEN" kalayım...sevmeek..ne uzun kelime şimdi açsam pencereyide beklesem..sen gelsen..olmaz ya hani geliversen..hiç bir şey sormasan..hiç bir şey söylemesen..sussan..sussam..sussak..