Bu Kur’an; kendisiyle uyarılsınlar, Allah’ın ancak tek ilâh olduğunu bilsinler ve akıl sahipleri düşünüp öğüt alsınlar diye insanlara bir bildiridir.
(İbrâhîm 14/52)
Bismillahirrahmanirrahim
40. “Rabbim! Beni namaza devam eden bir kimse eyle. Soyumdan da böyle kimseler yarat. Rabbimiz! Duamı kabul eyle.”
(İbrâhîm 14/40)
İnanan kullarıma söyle, namazı dosdoğru kılsınlar, hiçbir alışveriş ve dostluğun bulunmadığı bir gün gelmeden önce kendilerine rızık olarak verdiğimiz şeylerden Allah yolunda gizlice ve açıktan harcasınlar.
(İbrâhîm 14/31)
Bazen kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum. Zihnimde ve kalbimde binlerce kelime oturmuş bu cümlenin derinliğini anlamaya çalışıyor. İnsan bir kalpte yaşamalı bir iyilikte dua edenin beklediği dünyasında yaşasa ya... Milyonlarca insan milyonlarca dünya yağmurdan sonraki temiz havadaki bulutların arasından çıkan güneşe selam verecek dünyasını kurmalı kalpler diyarında herkes durmuş zaman makinesini bulmaya çalışıyor yok ışınlanmayı bulacakmış bilim dedikleri envanterle ya hu insanın zamanda yolculuk için gözlerini kapatıp kurduğu eşsiz kalp diyarında gezdiğini hayal etmesi yeter hem de süresiz derin bir tebessümle...Herkes mavi gezegende yaşadığını sanıyor oysa herkes kendi kalp ikliminde kalp iyiliğinin dünyasında yaşar sevgili dost...
Kalemimden Sadırlara 💎