Değerli Meslektaşlarım,
Polisin de adalete, insan gibi yaşamaya, insan gibi çalışmaya hakkı olduğunun farkına varılabilsin, demokrası adına daha fazla polis yaşamına son vermesin ve bu son olsun temennisi ile İzmir Çeşme Adliye önünde kendimi şehit ediyorum...
Umarım işe yarar, sesimiz duyulur, siz geride kalan meslektaşlarım hak ettiğiniz özlük haklarınıza, insan hakları ile insani koşullarda yaşama ve çalışma şartlarına kavuşursunuz!
....
....
Erol BENZER.
OYSA O MERMİ;
Sadece Seni Öldürmedi!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir şey kötü gitmeye başlarsa, bir süre için her şeyin daha da kötüye gittiğini görürsünüz; fakat o şey yeniden iyi gitmeye başladığında genellikle her şey çok daha iyi olur."