Kendisi hakkındaki ciddiyetini yitirmiştir, zamanınıda:Neşelidir ama hiç sıkıntısı olmadığından değil,kendi sıkıntısına dokunacak parmakları ve tutamakları olmadığından .
Bizler,başka bir inanca sahip olanlar -bizler, demokratik hareketi salt politik örgütlenmenin bir çöküş biçimi olarak değil, insanın çöküş,yani küçülmüş biçmi olarak,onun vasatlaştırılması ve değerinin düşürülmesi olarak kabul ederler: Nereye umut baglamalıyız biz ?