Kitlelerin bir parçası olmak istemeyen insanoğlunun yapması gereken tek şey,içinde olduğu rahatlığa son vermektir:ona şöyle seslen vicdanın sesine kulak versin :kendin ol!
Gezgin haklıdır: İnsanlar korkak olduklarından daha fazla temeldir ve korktukları şey de ,o koşulsuz dürüstlüğün ve çıplaklığın onlara yamayacağı zorluklardır.
Peki ama bireyi tembelliğe, komşularından korkmaya,kendisi olmak yerine, sürünün bir parçası olarak düşünüp hareket etmeye zorlayan şey nedir?......belki de utangaçlıktır.