Evet bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, bir şekilde yaşananlardan çok fazla etkilendin. Ama yaşadıklarının seni dönüştürdüğü şey aslında seni hayatının ileriki aşamalarında daha fazla zorlanacağın konularda dayanıklı hale getiriyor.
"Her şeyle savaşamazsın. Her konuda en iyisini yapamazsın. Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir. Bazen akışına bırakmak gerekir. Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir, huzurlu olabilmek için."
"Ne olduysa hayırlısı için oldu.
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor.
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin.
Ne yarattın ki yok oldu?
Ne aldıysan buradaydı
Ne verdiysen buradaydı
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti. Yarın da bir başkasına ait olacak.
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?
Sayfa 48 - Hint felsefesi kaynak Bhagavad Gita·Kitabı okudu