Varsın ayrılık bu defa uzunca sürsün biraz
Hasret tatlı tatlı sancısın yüreklerimizde.
Ben burada gözlerinin ışığından
Yüreğinin sıcaklığından ayrı düşmüş olsam da,
Sen şehrinde bir başına kalsan da
İkimiz de insanlığın bu büyük uğraşın da oldukça,
Ne dağlar, denizlerle örülü uzaklık,
Ne birlikte yaşayamadığımız günlerin
Kahrolası boşluğu
Yaralayamayacak,
Dünya kurulalı beri yaşanan
Tüm içten sevgiler gibi
Güzel ve sade olan sevdamızı.
Sen yoktun,
Omuzlarımda paramparça bir yürek,
Göğüs kafesimde karmakarışık bir kafa,
Kıvranarak olayların burgacında,
Gezinirim sensizlikle, deliliğin sınırlarında,
Sen yoktun.
Sen yoktun
Kanayan bir sevda vardı,
Yeryüzü ıssızlığında.
Ben hep seni aradım
Koşturduğum tozlu sokaklarda
Renkli sayfalarında alfabemin
Ağaçların yaramaz kollarında
Ben hep seni aradım...
Ben hep seni özledim
Yalnızlığa boğulmuş anlarımda
Ayazında yitik dostlukların,
Gülsüz dudakların kuraklığında
Ben hep seni özledim.
Ben hep seni bekledim,
Unutulmuş dağ yollarında,
Kıyısında ufuksuz maviliklerin,
Özleme açılan tüm istasyonlarda
Ben hep seni bekledim.
Ne zaman yeşerecek
Gözlerimde baharın?