Dünyadaki bunca bunalımların,kavga ve dövüşlerin sebebi dosdoğru olamayan kendi nefislerimizdir.İnsanoğlu hasetle,hırsla,açgözlülükle bakmayı terk edip sevgiyle bakmayı öğrenmedikçe sancılanmaya devam edecektir.Sancıyı tedavinin yolu da yine sevgiyi aramak,yaşamak,uygulamakla mümkündür.