"Dünya bazı insanların yüzü suyu hürmetine dönüyor. İşte o bazı insanlar arasında ilk sırayı da en zayıf, en çaresiz varlıkla olan sokak hayvanlarıyla, kedi ve köpeklerle ilgilenenler, onlar için bir şeyler yapanlar bence."
"Orhan Veli'nin dediği gibi, "İstanbul'un orta yeri sinema". Üstelik bu sinemada hiçbir film diğerinin aynısı olmuyor. Burada sürekli yeni öyküler kurgulanıp bizi içine çekiyor. Hiç sıkılmadan dahil oluyoruz o öykülere."