Y.A. ile Mektuplaşma Öyküsü (sayfa ~192–193)
Sanay, ensest mağduru olan küçük kızla iki yıl boyunca sadece mektuplaştığını anlatıyor:
“Ben kendisiyle öğrencilik yıllarımda tanışmıştım. Kendisiyle iki sene boyunca mektup arkadaşlığı yaptım. O sürede kesinlikle yüz yüze görüşemedim, ne ben onu ne de o beni şahsen görmedi. Sadece mektup üzerinden, sanki uzak diyarlardaymışız gibi konuştuk durduk. İsmimi Y.A olarak kodlayacağım.”
Ardından ilk görüşme şu satırlarda geçiyor:
“O gün gelip çattığında sanırım 2012 yılı Ocak ayının ilk çarşambasıydı… Cezaevine girdiğimde onunla yüz yüze geldim… Bir saat yanında kaldım ve hep ben konuştum. Sanırım beni sevmedi ya da ısınamadı.”
Sonrasında gelen kısa ama anlamlı mektuplar:
> “Seni istemiyorum.”
üç gün sonra da:
> “Bir dahaki sefere gelebilirsin.”