Dilek ÖZTEPE

Dilek ÖZTEPE
@Kitaplarla_dostluk
Kitap okumayı seviyorum
Keşke insanlar da kitaplar gibi olsalardı. Bir roman yazısına gelip de beğenmediğinizi fark ederseniz onu bir kenara bırakıp yenisini bulabilirdiniz. Aynısı filmler ve diziler için de geçerliydi. Öyle yaptınız diye kimse sizi yargılamaz, vicdan azabı duymazdınız, siz söylemek istediğiniz takdirde kimse bilmezdi bile. Ama insanlar söz konusu olduğunda sonuna kadar gitmek zorunda kalırdınız ve ne yazık ki herkes sonsuza dek mutlu yaşayamazdı.
Reklam
Puan vermedi·128 syf.·
3 saatte okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 18:39
·
2026 22. kitabı
Pasi Sahlberg
8.5/10 · 1.062 okunma

Dilek ÖZTEPE

, bir kitabı okumaya başladı
Alice Feeney
8.3/10 · 8,6bin okunma