Kendin olmalısın,
Ben derim ki, En baştan olduğun gibi ol,
Terk edecekse etsin,
Sevmeyecekse sevmesin, Alınacaksa alınsın,
Ama sonuçta karar versin.
Ve ona şöyle seslenirsin,
"Ya beni böyle seversin ya da anca
gidersin!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zihnimize takılan, alışkanlık haline gelen düşüncelerden kurtuldukça, yıllar sonra dışarı çıkmış, güneşi görmüş bir mahkûm misali her şeyi yeniden keşfetmeye başlarız. Ve sonra şunu da fark ederiz ki, gerek geçmişle gerekse gelecekle alakalı tüm düşünceler aslında kocaman bir "HİÇ"miş.
Sayfa 53 - Hangi safyada olduğunu bilmiyom sayfa sayısını salladım kusura bakmayın·Kitabı okudu
Selam❥
Jane Eyre kitabını uzun zamandır merak ediyordum ve sonunda okuyup bitirdim ama hiç bitmesin istedim çünkü karakterleri ve ortamı çok sevdim. Viktoria döneminde yazılmış bu kitap mekan,hava,duygu tasviri açısından çok etkileyiciydi. Okuyun derim çünkü çok şey kaçırırsınız.