Ah, Küçük Prens'im! Senin o üzüntü dolu küçük hayatını yavaş yavaş anladım böylece. Uzun bir süre günbatımındaki tatlılık tek avuntun olmuştu. Bu ayrıntıyı dördüncü gün öğrendim. Ne demiştin bana o sabah?
'' Günbatımını çok seviyorum. Hadi gidip bir günbatımı görelim.''
'' Ama beklemek gerek...''
'' Neyi?''
'' Güneşin batışını.''