NUR

'' İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi...'' '' İnsanlar arasında da yalnızlık duyulur ,'' dedi yılan.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam
'' Acaba,'' dedi , '' bir gün hepimiz kendi yıldızımızı yeniden bulalım diye mi yıldızlar böyle parlıyor? ''
Sayfa 70·Kitabı okudu
1000k
'' Zaten ben hiçbir şeyin gerçeğine varamadım şimdiye kadar. Yargılarımı sözlere değil, davranışlara göre ayarlamalıydım.''
Sayfa 39·Kitabı okudu
1000Kitap
Ah, Küçük Prens'im! Senin o üzüntü dolu küçük hayatını yavaş yavaş anladım böylece. Uzun bir süre günbatımındaki tatlılık tek avuntun olmuştu. Bu ayrıntıyı dördüncü gün öğrendim. Ne demiştin bana o sabah? '' Günbatımını çok seviyorum. Hadi gidip bir günbatımı görelim.'' '' Ama beklemek gerek...'' '' Neyi?'' '' Güneşin batışını.''
Sayfa 30·Kitabı okudu
1000Kitap
Okyanusun ortasında sal üstünde kalmış bir gemiciden daha yalnızdım
Sayfa 12·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam