Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ah şu başını telefondan kaldırıp bir bakaydın yüzüme be Leyla. Gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu belki ama ağlamazdım.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam
"En doğal halimle çıkıcam karşısına ya.Kendim gibi olucam.Neysem oyum ben. Gidicem yanına merhaba diyicem,aşkı arıyordum da gözlerinizde kalmış galiba. Onu alabilir miyim ? Bu arada ben Mecnun... "
Sayfa 54·Kitabı okudu
Çünkü kimse birbirini tanımak için sabretmiyor artık. Kimsenin kimseye ayıracak vakti yok.
Sayfa 21·Kitabı okudu

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
4 günde okudu
·
2021 18. kitabı
Murat Tavlı
7.4/10 · 292 okunma
Kalp yarısı kalp yarası olduğu zaman her şeyden vazgeçiyor insan..
Sayfa 255·Kitabı okudu
Reklam