Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Reklam
"Senin o ağzından çıkan lafa kulağın hiç mi hayret etmiyor? Ben kulak olsam utanırım açıkçası.."
Sayfa 100·Kitabı okudu
Ben seni hak edecek ne yaptım Leyla ? Ben kim köpegim ki yanında yürüyorum senin ? Yıllardır anlatmaya çalıştıkları altın oran senmişsin meğer Leyla.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Leyla içeri girdi. Her sabah güneşin doğuşu sıradan görünse de aslında mucizevidir. Senin içeri girişin de öyle Leyla. Sen girince zaman durdu,dünya yörüngesinden şaştı ama kimsenin ruhu duymadı.
Sayfa 74·Kitabı okudu