Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Iki insanın sebebe ihtiyaç duymadan yan yana gülebilmesi aşkın ta kendisi...
Sayfa 171·Kitabı okudu
Reklam
"Dünyanın sonu mu gelmiş? Bana öyle bi şey denmedi yalnız.Söylenseydi ben ona göre hareket ederdim. Deprem olabilir dediler, tusuunamiğ dediler, dünyanın sonuyla ilgili bi'şey söylemediler. Tüh! Görüyor musun bak hazırlıksız yakalandık.."
Sayfa 168·Kitabı okudu
Hayat zor. Küçük şeyleri kafasına takan insanlar için hayat çok daha zor.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Son sözü söyleyenin tartışmayı kazandığı, daha çok bağıranın haklı görüldüğü ,daha çok rağbet edilenin başarılı sayıldığı bir dünyada yaşıyorum.
Sayfa 151·Kitabı okudu
"Sevgi bazen nefretten bile tehlikelidir evlat.."
Sayfa 150·Kitabı okudu
Reklam