Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Şunu kabul etmek gerekir ki ,dünya çok boktan bir yer. Sana dünyayı sevdiren ,hayatı çekilir kılan sevdiklerinin bu boktan şeye maruz kalması büyük haksızlık...
Sayfa 230·Kitabı okudu
Reklam
Zaten ömür dediğin, sevdiğinin gözlerine bakarken geçen en kısa zaman dilimidir..
Sayfa 213·Kitabı okudu
Şu yarım yamalak dünyada, Ne tam kâfiriz ,ne tam müslüman!
Sen sofusun hep dinden dem vurursun. Bana da sapık,dinsiz der durursun. Peki, ben ne görünüyorsam oyum. Ya sen? Ne görünüyorsan o musun ?
Ilişki; Bir başkasının senin var olan düzenini altüst etmesine kendi isteğin ve izninle razı geldiğin durum.
Sayfa 180·Kitabı okudu
Reklam