Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Beni de kırdılar ben artık küsüm, yağmurları yağmıyor ağaçlarıma sularından içmiyorum susadım ama beni de kırdılar soğuk bir ölüm. Attila İlhan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya... Şükrü Erbaş
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?  Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Şükrü Erbaş
Dedim ya işte bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı? Cahit Zarifoğlu

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·78 syf.·
24 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Diane Broeckhoven
7.7/10 · 86 okunma